مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-23بين الملل

هشدار درباره احتمال فروپاشی ارتش رژیم صهیونیستی


در شرایطی که در روزهای اخیر اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه طرح اصلاحات قضایی تشدید شده، برخی محافل درباره انحلال ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید موج اعتصابات نظامیان هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مؤسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی وابسته به دانشگاه تل آویو اعلام کرده است که بدلیل تمرد نظامیان از خدمت در اعتراض به لایحه جنجالی اصلاحات قضایی ارتش این رژیم با خطر فروپاشی مواجه است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کانون مطالعات امنیت داخلی این رژیم ضمن هشدار نسبت به احتمال فروپاشی ارتش به سبب طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو، اعلام کرده که ما در مسیر تبدیل شدن به یک ارتش ضعیف گام برمی داریم و خواستار توقف فوری طرح اصلاحات قضایی هستیم.

رسانه های عبری زبان اعلام کردند که 200 سفیر و دیپلمات سابق اسراییلی در نامه ای به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به لطمه خوردن جایگاه بین المللی این رژیم به سبب طرح اصلاحات قضایی ابراز نگرانی کرده و خواستار لغو فوری این طرح شدند.

در همین حال طی ساعات اخیر گمانه زنی‎ ها درباره نزدیک شدن توافق با مخالفان درباره طرح اصلاحات قضایی، افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره احتمال فروپاشی ارتش رژیم صهیونیستی

هشدار درباره احتمال فروپاشی ارتش رژیم صهیونیستی