مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-01بين الملل

اولین اظهارنظر اتحادیه اروپا در مورد حمله پهپادهای اوکراین به مسکو


اتحادیه اروپا در اولین اظهار نظر خود در مورد حمله پهپادهای اوکراین به مسکو گفت که اوکراین حق دارد از سلاح هایی که کشورهای اتحادیه اروپا در اختیارش قرار داده اند، - اتحادیه اروپا در اولین اظهار نظر خود در مورد حمله پهپادهای اوکراین به مسکو گفت که اوکراین حق دارد از سلاح هایی که کشورهای اتحادیه اروپا در اختیارش قرار داده اند، فقط به منظور حفاظت از خاک خود و تضمین امنیت آن استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبیله مصرالی سخنگوی اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در یک نشست خبری اظهار کرد، سلاح هایی که کشورهای عضو اتحادیه اروپا با حمایت صندوق صلح اروپا به اوکراین منتقل می کنند، کی یف باید از آن ها فقط برای حفاظت از تمامیت ارضی و حاکمیت اوکراین و نه برای حمله به عمق خاک روسیه استفاده کند .

مصرالی این اظهارات را در پاسخ به سوال این سوال یک خبرنگار عنوان کرده است که آیا قوانینی درباره لزوم عدم استفاده اوکراین از تسلیحات اعطا شده توسط کشورهای اروپایی برای حمله به خاک روسیه وجود دارد.

سخنگوی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا از شرایط حمله پهپادی روز سه شنبه اوکراین به مسکو یا جزییات دیگری در این زمینه اطلاعی ندارد .

وزارت دفاع روسیه صبح امروز اعلام کرد که سه پهپاد اوکراینی سعی کردند به اهدافی در مسکو و اطراف آن حمله کنند که دو فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اظهارنظر اتحادیه اروپا در مورد حمله پهپادهای اوکراین به مسکو

اولین اظهارنظر اتحادیه اروپا در مورد حمله پهپادهای اوکراین به مسکو