مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-27بين الملل

کره شمالی از پهپادهای پیشرفته جاسوسی و جنگی جدید خود رونمایی کرد


کره شمالی امروز (پنجشنبه) از دو هواپیمای بدون سرنشین جدید (پهپاد) رونمایی کرد - کره شمالی امروز (پنجشنبه) از دو هواپیمای بدون سرنشین جدید (پهپاد) رونمایی کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ان اچ کی، این نمایش نشان می دهد که کره شمالی در مسیر خوبی برای دستیابی به قابلیت های پهپادهای جنگی و شناسایی قرار دارد.

مشخص نیست که پیونگ یانگ از چه زمانی توسعه پهپادهای جدید را آغاز کرده، اما افشای آنها حدود دو سال و نیم پس از کنگره حزب در ژانویه 2021، جایی که کیم جونگ اون، رهبر جمهوری خلق کره به ارتش دستور داد تا تجهیزات حملات بدون سرنشین و پهپادهای شناسایی با برد 310 مایل (500 کیلومتر) تولید کند، منتشر شد.

پهپادهای جدید در نمایشگاه سلاح ها و تجهیزات 2023 که در روز چهارشنبه در پیونگ یانگ برگزار شد، رونمایی شدند عبارت نیروی هوایی DPRK (조선인민군공군) و شماره سریال در هر یک از طرفین آنها جک شده است.

یکی از این مدل ها که در تصاویر ماهواره ای طول بال های آن 65 فوت (20 متر) بود، در نمایشگاه رونمایی شد که قابلیت تجهیز به دو نوع موشک مختلف دارد که زیر بال هایش وصل می شود و طراحی کلی آن مشابه پهپاد رزمی رپر MQ-9 آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی از پهپادهای پیشرفته جاسوسی و جنگی جدید خود رونمایی کرد

کره شمالی از پهپادهای پیشرفته جاسوسی و جنگی جدید خود رونمایی کرد