مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-19سياسي

سواحل مکران،موتور پیشران توسعه ملی


سواحل مکران، موتور پیشران توسعه ملی در دو دهه پیش رو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسین دهقان نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورای توسعه سواحل مکران با حضور در برنامه صف اول جمعه 27 مرداد شبکه خبر به پرسش ها درباره توسعه مکران و برنامه ها و اقدامات انجام شده در این زمینه پاسخ داد.

متن کامل این برنامه به شرح زیر است: سوال: طبق روال، امشب هم در خدمت یکی از مسئولان صف اولی قرار داریم تا ببینیم که در حوزه ای که فعالیت دارند و با توسعه و پیشرفت کشور همخوان است و تاثیر مستقیمی دارد چه کردند و چه برنامه هایی برای آینده دارند.

جناب حسین دهقان نماینده ویژه رییس جمهوری و دبیر شورای توسعه سواحل مکران، این ساحل، ساحلی است که به آب های آزاد راه دارد و هر کشوری که ساحل داشته باشد طبعاً بیشترین توسعه را در مناطق ساحلی دارد، اما متاسفانه در کشور ما این چنین نبوده است، این پرسشی است که من مطرح خواهم کرد از جناب دهقان که الان مسئولیت مستقیم حوزه را دارند.

آقای دهقان با توجه به اینکه لایحه اساسنامه منطقه مکران در جلسه 17 خرداد مطرح شد و اواخر اردیبهشت ماه هم رییس جمهور به اتفاق هیئت همراه از منطقه مکران دیدار کردند محور های اصلی این اساسنامه که در دولت هم تصویب شده چیست؟دهقان: اول بگویم من صف اولی نیستم ما در یک صف هستیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل مکران،موتور پیشران توسعه ملی

سواحل مکران،موتور پیشران توسعه ملی