مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-06سياسي

پایان آبان ماه؛ آخرین موعد ورود زباله به سایت سراوان + ویدیو


نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس گفت: دولت و مسئولین استانی متعهد شده بودند که پایان سال 1401، تاریخ پایان ورود زباله به محل پسماند در سراوان باشد که این تعهد محقق نشد.

- پایان آبان ماه؛ آخرین موعد ورود زباله به سایت سراوان + ویدیو ایسنا/گیلان نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس گفت: دولت و مسئولین استانی متعهد شده بودند که پایان سال 1401، تاریخ پایان ورود زباله به محل پسماند در سراوان باشد که این تعهد محقق نشد.

محمدرضا احمدی سنگری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت پسماند گیلان اظهار کرد: شورای تامین و مسئولین استان دو ماه بعد از نهال کاری در محل پسماند، طی نشستی امضا کردند که از آخر آبان ماه سال جاری هیچگونه زباله یا ریجکتی وارد سراوان نمی شود و سایت زباله در سراوان بسته خواهد شد.

وی افزود: سال 1363 انتخاب مکانی در دل جنگل هیرکانی که تامین کننده اکسیژن است به عنوان سایت تخلیه زباله بدون تفکیک، اشتباه بود، بدترین شکل پسماند در دنیا دپوی زباله بدون تفکیک است.

در همه جای دنیا زباله های شهری، صنعتی و بیمارستانی در مکان های جداگانه جمع آوری و تفکیک و دفن می شوند در حالیکه در استان متاسفانه این زباله ها در منطقه سراوان در مساحت 25 هکتاری به ارتفاع 110 متر دپو شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آبان ماه؛ آخرین موعد ورود زباله به سایت سراوان + ویدیو

پایان آبان ماه؛ آخرین موعد ورود زباله به سایت سراوان + ویدیو