مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-02سياسي

تمام فرآیندهای امضا و پرداخت ثبت شرکت ها الکترونیکی انجام می شود


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مقرر شد تا از روز شنبه هفته آینده در تمامی استان ها بحث امضا و پرداخت به صورت الکترونیکی انجام شود.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مقرر شد تا از روز شنبه هفته آینده در تمامی استان ها بحث امضا و پرداخت به صورت الکترونیکی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، اولین همایش ملی تحول آفرینی در ثبت شرکت ها با رویکرد کارآمدی و رشد تولید ؛ با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اساتید، صاحب نظران و رؤسای ادارات ثبت شرکت های سراسر کشور با شعار تحول، شرکت، تولید امروز (11 مردادماه) برگزار شد.

حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این همایش گفت: بنا بود این همایش با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و ومفصل برگزار شود، اما با تعطیلی ناخواسته به دلیل شرایط جوی موجود برخی برنامه ها حذف شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: تعیین شعار رشد تولید در ابتدای سال توسط مقام معظم رهبری تکالیفی مختلفی را بر دستگاه ها تعیین کرده است.

وی افزود: در این راستا قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باید فعالیت های بیشتری در این حوزه انجام دهند.

بابایی ادامه داد: برهمین اساس در ابتدای سال در سازمان ثبت، بخشنامه ای در 7 بند صادر کردیم که عمدتا در حوزه حمایت از شرکت ها برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام فرآیندهای امضا و پرداخت ثبت شرکت ها الکترونیکی انجام می شود

تمام فرآیندهای امضا و پرداخت ثبت شرکت ها الکترونیکی انجام می شود