مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-10اجتماعي

ورود 230 هزار معلم ابتدایی به حلقه های کیفیت بخشی طرح شهید همت


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون230 هزار معلم ابتدایی در حلقه های کیفیت بخشی طرح شهید همت ساماندهی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه نجفی روز پنج شنبه در جریان سفر به استان کردستان با حضور در نشست مدیران مدارس ابتدایی نواحی یک و دو سنندج اظهار کرد: با توجه به بررسی میدانی به عمل آمده، حوزه ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در کل وضعیت مناسبی دارد و در شاخص های توسعه یافتگی جزو رتبه های برتر کشور است.

وی افزود: باید جهت تلاش ها را به مسیر ارتقای کیفیت آموزش و نیز سایر ابعاد مختلف درون مدرسه ای تغییر داد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم رکن اصلی در نظام تعلیم و تربیت است، تأکید کرد: باید این رکن تحول همواره به علم روز مجهز باشد و حضور و تدریس او در سر کلاس درس همراه با آشنایی دقیق از زوایای تعلیم و تربیت باشد.

نجفی سخنانش افزود: با توجه به اینکه معلم فرمانروای کلاس خودش است، هر نوع تحلیلی که مرتبط با کلاسش باشد باید توسط وی انجام پذیرد نه اینکه از جایی خارج از کلاس به او دیکته شود.

وی با اشاره به طرح های مختلف در حال اجرای حوزه ابتدایی به طرح شهید همت اشاره کرد و گفت: طرح شهید همت یک کار بسیار عظیم و نوعی گفتمان آموزشی است که 230 هزار معلم را در سراسر کشور در حلقه های کیفیت بخشی سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 230 هزار معلم ابتدایی به حلقه های کیفیت بخشی طرح شهید همت

ورود 230 هزار معلم ابتدایی به حلقه های کیفیت بخشی طرح شهید همت