مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-06بين الملل

گروه های فلسطینی: به جنایت صهیونیست ها در جِنین پاسخ محکمی خواهیم داد


گروه های مقاومت فلسطین تأکید کردند که ترور سه مبارز فلسطینی در جِنین، جنایت علیه ملت فلسطین است و دشمن تاوان سنگینی خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های فلسطینی در واکنش به اقدام نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن سه جوان فلسطینی در جِنین، تأکید کردند که پاسخ محکمی به این جنایت خواهند داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی عصر امروز یکشنبه در جِنین با تیراندازی مستقیم به سمت یک خودروی فلسطینی، سه نفر را به شهادت رساندند.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت که جنایت رژیم اشغالگر در جِنین، جنایت علیه ملت فلسطین است و سرایا القدس نیز هرگز در برابر ریخته شدن خون مبارزان آن کوتاه نخواهد آمد.

وی گفت که مقاومت راه و گزینه ملت فلسطین است و این جنایت های دشمن هرگز مقاومت را ضعیف نخواهد کرد بلکه قدرت و عزم آن برای مبارزه و رویارویی را بیشتر خواهد کرد.

بنابر گزارش شبکه فلسطین الیوم ، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس نیز تأکید کرد که دشمن صهیونیستی با ترور این سه مبارز، جنایت جدیدی مرتکب شده که در ادامه تجاوزات و تروریسم مستمر آن علیه ملت فلسطین است.

وی گفت: رژیم اشغالگر تاوان جنایت هایش را خواهد پرداخت و ملت فلسطین و مبارزان قهرمان آن هرگز اجازه نخواهند داد این رژیم از پرداخت تاوان رهایی یابد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی: به جنایت صهیونیست ها در جِنین پاسخ محکمی خواهیم داد

گروه های فلسطینی: به جنایت صهیونیست ها در جِنین پاسخ محکمی خواهیم داد