مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:242023-07-25اجتماعي

پوشش مسیرهای پنج گانه اربعین توسط 65 ناوگان امدادی ایران خودرو


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت:درراستای خدمات دهی مطلوب به رانندگان و مسافران اربعین حسینی در ایام اربعین تعداد 65 ناوگان امدادی ایران خودرو در استان ایلام مسیرهای پنج گانه اربعین را پوشش خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام صبح سه شنبه در نشست با مدیران طرح خدمات و امداد اربعین ایران خودرو گفت: در راستای خدمات دهی مطلوب به رانندگان و مسافران  اربعین حسینی در ایام اربعین  تعداد65 ناوگان امدادی ایران خودرو در استان ایلام مسیرهای پنج گانه اربعین را پوشش خواهند داد.

وی افزود:  در ایام اربعین با توجه به حجم بالای پارک خورو در شهرستان مهران و تردد بالای پارکینک های شماره 1 و 2اربعین نصب تابلوهایی در این پارکینگ ها جهت  اطلاع رسانی کافی برای زائران باید در اولویت باشد تا اگر خودروهای زوار دچار مشکل شد، در سریع ترین زمان ممکن به تیم های امدادخودرو دسترسی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: ایجاد پایگاه امداد خودرو در فاصله های مناسب در مسیر اربعین میتواند نقش مهمی در امنیت خاطر آنان داشته و با استقرار پایگاه های ثابت و سیار و همچنین افزایش خودروهای حمل کننده  ترافیک این مسیر را تا حد زیادی کنترل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش مسیرهای پنج گانه اربعین توسط 65 ناوگان امدادی ایران خودرو

پوشش مسیرهای پنج گانه اربعین توسط 65 ناوگان امدادی ایران خودرو