مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-05اجتماعي

صدور گواهینامه HSE برای شرکت مترو تهران


با حضور تیم ممیزی سامانه HSE شهرداری تهران در محل ساختمان شرکت مترو پایتخت، صدور گواهینامه نظام مدیریت (سلامت، ایمنی و محیط زیست) این شرکت وارد مرحله عملیاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بابک راهنورد مدیر بحران ، پدافند غیرعامل و HSE شرکت متروی تهران با اعلام مطلب فوق گفت: سامانه HSE شهرداری تهران با هدف استقرار سیستم مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست در واحدهای تابعه ایجاد شده است و زیرمجموعه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران می باشد.

به گفته وی، براساس مصوبه برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران مبنی بر استقرار نظام مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS)، شرکت متروی تهران در سال 1399 تفاهم نامه ای با شرکت شهر سالم (متولی قبلی سامانه) منعقد کرد و با جذب مشاور ذیصلاح در این زمینه، فرایند استقرار نظام HSE-MS را در کلیه ارکان شرکت مترو اعم از واحدهای ستادی و کارگاه های اجرایی فعال آغاز کرد.

مدیر بحران ، پدافند غیرعامل و HSE شرکت متروی تهران ادامه داد: پس از پیاده سازی فرآیندهای نظام مدیریت ایمنی، بهداشت ومحیط زیست ، این امر در مورخ 10 مردادماه سال جاری به مرحله ممیزی نهایی رسیده و با حضور تیم ممیزی سامانه HSE شهرداری تهران، تمامی حوزه های شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) مورد ممیزی قرار گرفت و وارد فاز صدور گواهینامه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهینامه HSE برای شرکت مترو تهران

صدور گواهینامه HSE برای شرکت مترو تهران