مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-09پزشكي

آیا کووید طولانی درمان می شود؟


موسسه ملی بهداشت آمریکا تعداد انگشت شماری تحقیق برای آزمایش درمان های احتمالی کووید طولانی را آغاز کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی موسسه ملی بهداشت آمریکا تعداد انگشت شماری تحقیق برای آزمایش درمان های احتمالی کووید طولانی را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن تودی، پروژه 1.

15 میلیارد دلاری بازیابی مؤسسه ملی بهداشت در بحبوحه ناامیدی بیمارانی اعلان شد که ماه ها یا حتی سال ها با مشکلات سلامتی گاهی ناتوان کننده دست و پنجه نرم می کنند؛ بدون هیچ درمان اثبات شده و فقط تعداد کمی از مطالعات دقیق برای آزمایش موارد بالقوه وجود دارد.

دکتر زیاد العلی از دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس که با پروژه مؤسسه ملی بهداشت درگیر نیست اما تحقیقات خودش تلفات طولانی مدت کووید را برجسته کرده است، گفت: این تلاش یک یا دو سال دیر آغاز شده و از نظر دامنه کوچکتر از چیزی است که انتظار می رود اما با این وجود گامی در مسیر درست خواهد بود.

وی افزود که دریافت پاسخ بسیار مهم است زیرا افراد زیادی وجود دارند که از آسیب پذیری بیماران با درمان های اثبات نشده سوءاستفاده می کنند.

دانشمندان هنوز نمی دانند چه چیزی باعث کووید طولانی مدت می شود، اصطلاحی فراگیر برای حدود 200 علامت که به طور کامل متفاوت از یکدیگر هستند و برآورد می شود که بین 10 تا 30 درصد از افراد پس از بهبودی از عفون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کووید طولانی درمان می شود؟

آیا کووید طولانی درمان می شود؟