مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-02سياسي

دوره آموزشی راویان مکتب سلیمانی با میزبانی کرمان کلید خورد


دوره آموزشی راویان مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور تعدادی مربی – راوی از سراسر کشور در کرمان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز چهارشنبه 11 مردادماه آیین افتتاح دوره آموزشی راویان مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سخنانی اظهار داشت: سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان طراح دوره های تربیت مربی – راوی است که از تلاش های وی در این زمینه قدردانی می کنم.

سردار محمدعلی نظری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند به حاج قاسم به عنوان یک مکتب، راه و مدرسه درس آموز نگاه کنیم، بنابراین در سراسر کشور و به ویژه در زادگاه این بزرگوار کارهای بسیار خوبی را آغاز کردیم و این راهبرد و امر آقا یک مسؤولیت سنگینی را بر دوش همه مسؤولان، مردم، بسیجیان و پاسداران انداخت و موجب شد برنامه های متحدی اجرا شکل بگیرد.

وی ابراز داشت: با توجه به شناختی که سردار معروفی از نظامات فکری و عملی حاج قاسم سلیمانی داشت، شورای سیاست گذاری مکتب سلیمانی، دبیر کلی مکتب و ستاد مکتب سلیمانی را با طراحی وی ایجاد کردیم تا از انحراف جلوگیری و از نظامات فکری حاج قاسم مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی راویان مکتب سلیمانی با میزبانی کرمان کلید خورد

دوره آموزشی راویان مکتب سلیمانی با میزبانی کرمان کلید خورد