مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-16سياسي

دستگاه ها به اشتغال دیدگاه جهادی داشته باشند


یکی از دغدغه های مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم اشتغال است، و همه دستگاه ها به این دغدغه ی مهم به دید جهادی نگاه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر ضرغام احمدوند بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند، اظهار کرد: اشتغال جوانان از مهمترین مسائلی بوده که باید به آن توجه ویژه داشت و یکی از وظایف ما مسئولین، اشتغال و رضایتمندی مردم در این حوزه است.

فرماندار نهاوند افزود: یکی از دغدغه های مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم اشتغال است، و همه دستگاه ها به این دغدغه ی مهم به دید جهادی نگاه کنند.

فرماندار نهاوند با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدهی هفتگی دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در حوزه ی مشاغل خانگی گفت: با توجه به تعهدی که ادارات دارند 2 هزار 219 نفر تعهد اشتغال شهرستان، نیاز است برخی ادارات توجه و نیروی بیشتری به کار بگیرند و حتماً آمار را در سامانه ثبت کنند و اگر یکی از دستگاه ها کم کاری کند در پایان، کار نتیجه ی خوبی نخواهد داشت.

احمدوند خاطرنشان کرد: ادارات تلاش کنند که اعتبارات بازگشت نخورند و بانک های عامل نیز برای جذب بیشتر اعتبارات تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه اگر در فرایند ایجاد اشتغال یک مورد کم کاری شود زنجیره به مشکل بر خواهد خورد، ادارات از وظایف خود شانه خالی نکنند، بیان کرد: سال گذشته سهمیه اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها به اشتغال دیدگاه جهادی داشته باشند

دستگاه ها به اشتغال دیدگاه جهادی داشته باشند