مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 21:202023-07-31ورزشي

خرمزی: زیر ساخت در بوشهر برای رشد فوتبال ندایم!


برای توسعه و رشد فوتبال در استان بوشهر نیاز به زیرساخت داریم که متأسفانه این امکانات را در اختیار نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالرحیم خرمزی پس از برد دو بر صفر تیمش در هفته نوزدهم لیگ دسته سوم کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس با ابراز گلایه از نبود امکانات اظهار داشت: متأسفانه ما استعدادهای خیلی خوبی در استان بوشهر داریم که نیاز به توجه و ایجاد بستر برای رشد و ترقی دارند ولی زیر ساخت کافی نداریم.

وی تصریح کرد: ما توقع مان از مسوُولان کم است وگرنه ما هم مثل آبادان و کرمان تیم در لیگ برتر داشتیم و این توقع را می بایست بیشتر کنیم تا در این زمینه کار شود.

سرمربی ایران جوان در خصوص هدفگذاری تیمش در این فصل هم عنوان کرد: ما پنج اصل صعود برای یک تیم را نداشتیم و کسی حتی فکر نمی کرد ما در لیگ سه بمانیم و این هم خیلی بد است که برای ماندگاری با توجه به قدمت این باشگاه و پتانسیلی که داریم خوشحالی کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: تیم ما در نیم فصل دوم شکل گرفت و توانستیم نتایج خوبی با بازیکنان جوان تیم کسب کنیم که جا دارد از مربیان فوتبال پایه در استان تشکر کنم که زحمات زیادی برای این جوانان می کشند.

خرمزی که دل پری از مسوُولان داشت و حاضر نبود بیشتر از این در این خصوص گلایه کند اظهار کرد: استان ما به لحاظ بازیکن و استعداد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمزی: زیر ساخت در بوشهر برای رشد فوتبال ندایم!

خرمزی: زیر ساخت در بوشهر برای رشد فوتبال ندایم!