مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-13اقتصادي

توسعه همکاری های ذوب آهن اصفهان و بانک تجارت


وقتی پای یکی از مهم ترین صنایع فولادی کشور در میان باشد، هم افزایی و تعامل با دیگر دستگاه ها و نهادها از جمله ضرورت ها خواهد بود و در این میان، - در همین راستا، روز چهارشنبه 18 مرداد مدیران عامل بانک تجارت و ذوب آهن اصفهان با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

ابتدا، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان بود که از چالش ها و محدودیت های صنعت فولاد کشور گفت: صنعت فولاد کشور در کنار چالش های صادراتی با محدودیت های بسیاری مواجه است که افزایش قیمت حامل های انرژی، قطع شدن برق در تابستان و گاز در زمستان، بعضاً قیمت گذاری های دستوری و غیره، تاب آوری این صنعت ارزش آفرین کشور در بخش های مختلف را تحت الشعاع قرار داده است .

به گفته او، صنعت فولاد کشور به عنوان یکی از مهم ترین پیشران های توسعه صادرات غیرنفتی ایران، برای رشد تولید به تمرکز بر تولید نیاز دارد.

کوهی بانک تجارت را از حامیان مالی صنایع کشور و به ویژه صنعت فولاد معرفی کرد و گفت: توافقات بسیار خوبی از طریق بانک تجارت برای استفاده از حد اعتباری این بانک در سال جاری صورت گرفته است که توسعه همکاری های این چنینی، نویدبخش آینده ای روشن برای هر دو مجموعه خواهد بود .

او بهترین پوشش هایی که بانک تجارت می تواند در شرایط فعلی برای پروژه های توسعه ای ذوب آهن اصفهان از قبیل ریل، تیرآهن بال پهن و غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های ذوب آهن اصفهان و بانک تجارت

توسعه همکاری های ذوب آهن اصفهان و بانک تجارت