مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-13اقتصادي

صادرات سالانه 400میلیون دلار مصنوعات پلاستیکی از خراسان


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی در حوزه صنعت پلاستیک بیش از 650 واحد تولیدی داریم که سالانه حدود 400 میلیون دلار در سبد صادراتی استان نقش آفرینی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فیروز ابراهیمی اظهار کرد: در استان خراسان رضوی در حوزه صنعت پلاستیک بیش از 650 واحد تولیدی داریم که سالانه حدود 400 میلیون دلار در سبد صادراتی استان نقش آفرینی می کنند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: این یک ظرفیت بی بدیلی در شرق استان محسوب می شود که خوشبختانه جز سه استان برتر در سطح کشوردر صنعت پلاستیک و پلیمرهستیم.

وی ادامه داد: اگر به بسیاری از بازارهای پیرامون مراجعه کنید، مصنوعات پلاستیکی استان مارا به وفور می بینید که کشورهای آسیای میانه و عراق و پاکستان بخش اعظمی ازبازار مصنوعات پلاستیکی شأن در اختیار صنعت پلاستیک و پلیمر استان خراسان رضوی است.

ابراهیمی در خصوص جایگاه خراسان رضوی در صنعت پلاستیک و پولیمر نیز بیان کرد: استان های خراسان، تهران و یزد در صنعت پلاستیک و پلیمر هرسه در برخی رسته ها رتبه های اول تا سوم را دارندکه این سه استان متفاوت تر از سایر استان های کشورند.

چون خود صنعت پلاستیک و پولیمر از ده ها رسته متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات سالانه 400میلیون دلار مصنوعات پلاستیکی از خراسان

صادرات سالانه 400میلیون دلار مصنوعات پلاستیکی از خراسان