مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-21اجتماعي

اولویت فراجا تکریم و حفظ امنیت زائران اربعین است


معاون عملیات فراجا با بیان اینکه خدمت به عاشقان و زائران ابا عبدالله الحسین(ع)در اربعین از افتخارات پلیس است، گفت: اولویت فراجا ، - ایلام-معاون عملیات فراجا با بیان اینکه خدمت به عاشقان و زائران ابا عبدالله الحسین(ع)در اربعین از افتخارات پلیس است، گفت: اولویت فراجا ،تکریم و حفظ امنیت زائران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین ساجدی نیا عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه اربعین در مهران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: طی بازدیدی که در مسیرهای مواصلاتی، پارکینگ ها، گیت ها، پایانه مرزی مهران و هم چنین دیدار با فرماندهان و کارکنان صورت گرفت همه همکاران آماده خدمات رسانی به زوار هستند.

وی افزود: پلیس با تمام امکانات و استقرار تیم های پلیس راه و انتظامی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران مشتاقانه و به صورت شبانه روز، نسبت به تامین امنیت زائران اقدام و به این خدمتگذاری هم افتخار می کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور به همکاری خوب مسئولان کشوری و انتظامی با مسئولان ارشد عراقی اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات و تلاش های صورت گرفته انتظار داریم زائران اربعین حسینی با سهولت بیشتری نسبت به سال های گذشته تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت فراجا تکریم و حفظ امنیت زائران اربعین است

اولویت فراجا تکریم و حفظ امنیت زائران اربعین است