مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-01سياسي

زندگی امام حسین (ع) باید نقشه راه زندگی ما باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه امام حسین (ع) امام زندگی است، گفت: باید تمام زندگی امام حسین (علیه السلام) تبیین شده و نقشه راه زندگی ما باشد.

- بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه امام حسین (ع) امام زندگی است، گفت: باید تمام زندگی امام حسین (علیه السلام) تبیین شده و نقشه راه زندگی ما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قادری بعد از ظهر سه شنبه در مراسم یادمان شهدای گمنام پارک شغاب هیئت خادم الشهدا بوشهر در سخنانی به تشریح سبک زندگی حسینی پرداخت و گفت: فصل اول زندگی حسینی این نیست که فقط حضرت امام حسین (علیه السلام) را از مکه در روز عرفه تا عاشورا و بعد تا اربعین و برگشت اسرا و بعد هم تا یک سال و نیم بعد از عاشورا که حضرت زینب هست و عزاداری می کند بشناسیم، بلکه باید تمام زندگی امام حسین (علیه السلام) تبیین شده و نقشه راه زندگی ما باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه شیعه بنا است دستورالعمل زندگی را از اهل بیت بگیرد، اضافه کرد: اگر می خواهیم حسینی زندگی داشته باشیم باید در فصل دوم این شاخصه ها را برداریم و در میدان زندگی بیاوریم.

وی ادامه داد: ما همیشه اهل بیت را در یک فضای تهی و یک خیلی شسته و رفته بحث می کنیم و نتیجه اش این می شود که جوان می گوید در آن فضا گناه نکردن، و خوب رشد کردن آسان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی امام حسین (ع) باید نقشه راه زندگی ما باشد

زندگی امام حسین (ع) باید نقشه راه زندگی ما باشد