مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-14سياسي

مشکل کم آبی 5 روستای «جوانرود» برطرف شد


مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از برطرف شدن کمبود آب شرب پنج روستای شهرستان جوانرود و برخورداری بیش از یک هزار و 800 نفراز ساکنین این روستاها از آب شرب سالم و پایدار خبر داد.

- رضا داودی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد:  طی بازدید که به همراه نماینده مجلس شورای اسلامی اورامانات از روستاهای یاری، کوری، گلی، گلباغی و ده سرخ از توابع شهرستان جوانرود در فروردین ماه سال جاری انجام شد، تصمیماتی در راستای رفع مشکل کم آبی روستاهای مذکور اتخاذ شد.

  وی ادامه داد: به علت کاهش نزولات آسمانی در سنوات گذشته که موجب کاهش و بعضا خشک شدن آب برخی از چشمه های بخش مرکزی و کلاشی شهرستان جوانرود شده، تامین آب شرب این منطقه با مشکل جدی مواجه شد.

خوشبختانه با اقدامات انجام شده در این منطقه در سال جاری، بیش از 600 خانوار در این روستاها پس از چندین سال کم آبی، از آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

  مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات می توان به 1500 متر لوله گذاری در سایز 75 از جنس پلی اتیلن، 500 متر لوله گذاری در سایز 110 از جنس پلی اتیلن، 700 متر لوله گذاری در سایز 90 از جنس پلی اتیلن ، تعبیه دو عدد شیر فلکه سایز 75 و همچنین یک عدد شیر هوای سایز 75 اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کم آبی 5 روستای «جوانرود» برطرف شد

مشکل کم آبی 5 روستای «جوانرود» برطرف شد