مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:162023-08-22پزشكي

اورژانس6 استان کشور پای کار خدمات رسانی به زائران اربعین در خسروی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود قلعه سفیدی  رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در آیین بدرقه کاروان سلامت اربعین در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: فقط عشق به امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) است که همکاران را برای خدمت به زائران در این همایش عظیم گردهم آورده است و بسیاری از همکاران به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما از شهرستان های رفسنجان، نهاوند، نیشابور، تربت حیدریه، زابل و استان گیلان در این همایش عظیم ما را همراهی می کنند.

علی شعبانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه نیز، ادامه داد: هماهنگی ها و برنامه ریزی های بسیار منسجم و دقیقی در طول یک سال گذشته برای اجرای با شکوه پیاده روی عظیم اربعین در استان انجام شده و در این زمینه 18 کمیته فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: عملیات اربعین یک عملیات مردمی است و امنیت و سلامت زوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای حفظ سلامت زائران و ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: زیرساخت های لازم در جهت برگزاری این همایش عظیم مردمی به بهترین نحو ممکن در استان کرمانشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس6 استان کشور پای کار خدمات رسانی به زائران اربعین در خسروی

اورژانس6 استان کشور پای کار خدمات رسانی به زائران اربعین در خسروی