مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 01:452023-08-12اقتصادي

تاکید دولت قزاقستان بر ارتقای همکاری با امارات


وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه های سرمایه گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اورالوف آسخات رازدیکویچ ، وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه های سرمایه گذاری مشترک تاکید کرده است.

این خبر بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی موسوم به خبرگزاری وام اعلام شده است.

رازدیکویچ در بیانیه ای که رسانه وام آن را منتشر کرده، از پلازای ابوظبی ساخته شده در آستانه پایتخت قزاقستان به عنوان یک پروژه نمونه همکاری دوجانبه استقبال کرد و افزود که کشورش به دنبال تقویت پروژه های سرمایه گذاری مشترک بیشتر با امارات است.

رازدیکویچ خاطرنشان کرد که با راه اندازی چندین پروژه زیرساختی تحت رهبری دولت در آستانه، پایتخت به عنوان مقصدی جذاب برای سرمایه گذاران مطرح شده است.

در این بیانیه آمده است: وزیر دولت قزاقستان آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران اماراتی به منظور تعمیق همکاری های جاری بین دو طرف ابراز کرد.

این مقام قزاق گفت که کشورش همچنین مشتاق است تا از تجربه امارات در توسعه گردشگری بیاموزد و در عین حال هدف خود را برای افزودن امکانات بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دولت قزاقستان بر ارتقای همکاری با امارات

تاکید دولت قزاقستان بر ارتقای همکاری با امارات