مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-08اقتصادي

رشد تولید و مهار تورم فقط وظیفه تولیدکننده نیست


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: موضوع اقتصاد در استان و کشور یک زنجیره است و همه ما در یک زنجیره قرار داریم، در این راستا رشد تولید و مهار تورم فقط وظیفه تولیدکننده نیست بلکه به مردم هم مربوط می شود و وقتی موفق خواهیم شد که کل زنجیره در کنار هم حرکت کنند.

- ایسنا/قزوین رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: موضوع اقتصاد در استان و کشور یک زنجیره است و همه ما در یک زنجیره قرار داریم، در این راستا رشد تولید و مهار تورم فقط وظیفه تولیدکننده نیست بلکه به مردم هم مربوط می شود و وقتی موفق خواهیم شد که کل زنجیره در کنار هم حرکت کنند.

مهدی عبدیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه شعار سال جاری با رویکرد تولید است، اظهار کرد: موضوع اقتصاد در استان و کشور یک زنجیره است و همه ما در یک زنجیره قرار داریم، مشکل کشور ما این است که حلقه های این زنجیره همزمان حرکت و رشد نمی کنند و وقتی موفق خواهیم شد که کل زنجیره در کنار هم قرار گیرند و درست حرکت کنند.

این مسئول عنوان کرد: به عنوان مثال مشکلی که هر سال در واحدهای تولیدی با آن درگیر هستیم در زمستان مشکل گاز و در تابستان مشکل برق است.

در موضوع برق به دلیل اینکه هزینه انرژی ارزان است مردم به میزان مصرف اهمیتی نمی دهند و هیچ گونه فرهنگ سازی نیز در این زمینه ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید و مهار تورم فقط وظیفه تولیدکننده نیست

رشد تولید و مهار تورم فقط وظیفه تولیدکننده نیست