مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-01بين الملل

لیندسی گراهام: حمله اتمی به اوکراین حمله به خاک ناتو تلقی خواهد شد


سناتور تندروی آمریکایی در واکنش به تهدید اتمی اوکراین از سوی معاون رییس شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد که چنین اقدامی، حمله به خاک ناتو تلقی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیندسی گراهام سناتور تندروی جمهوری خواه آمریکایی به اظهارات دیمیتری مدودیف معاون رییس شورای امنیت ملی روسیه درباره جنگ اوکراین واکنش نشان داد و مدعی شد که حمله اتمی روسیه به اوکراین به عنوان حمله به ناتو تلقی خواهد شد حتی با وجود اینکه اوکراین عضوی از این سازمان نیست.

دیمیتری مدودیف که یک دوره رییس جمهور روسیه نیز بوده اخیرا گفته، اگر نیروهای اوکراینی تهدید علیه قلمروی روسیه باشند مسکو ممکن است از سلاح اتمی استفاده کند.

گراهام در پاسخ در حساب توییتری خود نوشت: به دوستان روسی ام که درباره استفاده از سلاح اتمی صحبت می کنند؛ باید این را بدانید به خاطر نزدیک بودن اوکراین به خاک ناتو هر حمله اتمی به این کشور حمله به ناتو تلقی خواهد شد.

وی در ادامه توییت خود مدعی شد: حمله شما به اوکراین موثر نیست، عقب نشینی کنید و بسیاری از جوانان روس را از مرگ بی معنا نجات دهید.

  این سناتور آمریکایی همچنین اظهارات دیمیتری مدودیف را نیز بازنشر کرده که در آن گفته: تصور کنید اگر حمله ای که ناتو از آن حمایت می کند موفقیت آمیز باشد و آنها بخشی از سرزمین ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیندسی گراهام: حمله اتمی به اوکراین حمله به خاک ناتو تلقی خواهد شد

لیندسی گراهام: حمله اتمی به اوکراین حمله به خاک ناتو تلقی خواهد شد