مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-05سياسي

همراه سرای بیمار «پناه» افتتاح شد/ احداث همراه سرای جدید در منطقه 6 تا پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 6 تهران امروز در حاشیه افتتاح همراه سرای پناه در قالب شصت و ششمین پویش امید و افتخار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پذیرش بیماران در همراه سرای پناه، - همراه سرای بیمار پناه افتتاح شد/ احداث همراه سرای جدید در منطقه 6 تا پایان سال شهردار منطقه 6 در مراسم افتتاح همراه سرای بیمار پناه از احداث یک همراه سرای جدید با ظرفیت 100 نفر تا پایان سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 6 تهران امروز در حاشیه افتتاح همراه سرای پناه در قالب شصت و ششمین پویش امید و افتخار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پذیرش بیماران در همراه سرای پناه، از هفته جاری آغاز می شود، اظهار کرد: این سومین همراه سرا است که در منطقه 6 راه اندازی شده و در مجموع روزانه 330 نفر در همراه سرای پناه پذیرش می شوند.

وی همچنین به راه اندازی یک همراه سرای جدید تا پایان سال در منطقه 6 اشاره و تصریح کرد: این همراه سرا نیز تا پایان سال راه اندازی خواهد شد و ظرفیت آن حدود 100 نفر خواهد بود.

شهردار منطقه 6 گفت: استقرار بیمارستان های بزرگ کشور در این منطقه، روزانه ما را با تعداد زیادی از مراجعات از شهر های مختلف از کشور روبه رو می کند که همراه این بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه سرای بیمار «پناه» افتتاح شد/ احداث همراه سرای جدید در منطقه 6 تا پایان سال

همراه سرای بیمار «پناه» افتتاح شد/ احداث همراه سرای جدید در منطقه 6 تا پایان سال