مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-19سياسي

کارگروه ویژه رسیدگی به مسائل آزادگان استان سمنان تشکیل می شود


کارگروه ویژه بررسی و رسیدگی به مسائل آزادگان استان سمنان با حضور نمایندگان آنها از شهرستان ها تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در آیین الماس های درخشان تجلیل از آزادگان سرافراز و سربلند استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: امروز ما افتخار و عزت نظام جمهوری اسلامی را مدیون ایستادگی، صبر، استقامت و مجاهدت شما آزادگان سرافراز هستیم.

وی افزود: کارگروه ویژه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد آزادگان استان سمنان با حضور نمایندگان آنها از شهرستان ها تشکیل می شود.

استاندار سمنان بیان کرد: با مسائل و مشکلات و دغدغه های آزادگان استان آشنایی داشته و خود را مکلف به بررسی، رسیدگی و برطرف کردن آن ها می دانیم.

هاشمی تأکید کرد: درب اتاق تمامی مدیران استان سمنان باید برای مردم و به ویژه جامعه شهدا و ایثارگران باز بوده و مدیران پاسخگو باشند.

وی عنوان کرد: استان سمنان در زمینه استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و جامعه ایثارگران در حوزه های مدیریتی در کشور پیشرو است و بالغ بر 12 نفر از مدیران این استان از فرزندان شهدا انتخاب شدند.

استاندار سمنان ضمن تأکید بر سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در این استان گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مسائل، 2 نفر آزادگان سرافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه رسیدگی به مسائل آزادگان استان سمنان تشکیل می شود

کارگروه ویژه رسیدگی به مسائل آزادگان استان سمنان تشکیل می شود