مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-30اقتصادي

استاندار یزد خواستار تفویض اختیار در بررسی الحاقات به استان ها شد


استاندار یزد با اشاره به ضرورت الحاق 3 هزار هکتار به استان یزد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، از الحاق 2300 هکتار و انتظار 700 هکتار برای الحاق در شورای عالی معماری و شهرسازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی ظهر امروز در گفتگو زنده با شبکه خبر در برنامه میز اقتصاد با موضوع بررسی الحاق زمین به محدوده شهرها، از الحاق 2300 هکتار زمین به محدوده و انتظار برای الحاق 700 هکتار از شورای عالی معماری و شهرسازی خبر داد.

وی گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد برای 60 هزار واحد مسکونی به صورت ویلایی به عنوان تنها استان کشور، 3 هزار هکتار زمین باید به محدوده الحاق می شد که 2300 هکتار آن الحاق شده است.

وی ادامه داد: برای الحاق 700 هکتار باقی مانده نیز همه مراحل کمیته فنی و کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی انجام شده و 5 ماه است که در صف شورای عالی معماری و شهرسازی است.

استاندار یزد با اشاره به روند خوب رسیدگی به الحاقات از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی در این چند ماه، افزود: اعتقاد دارم که در این الحاقات با توجه به کارهای کارشناسی، تفویض اختیار به استان ها صورت گیرد.

وی گفت: پیگیری الحاق در شهرهای زیر 50 هزار نفر در استان سریع انجام شد و این تفویض اختیار باید در شهرهای بالای 50 هزار نفر هم صورت گیرد تا استان در صف طولانی شورای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد خواستار تفویض اختیار در بررسی الحاقات به استان ها شد

استاندار یزد خواستار تفویض اختیار در بررسی الحاقات به استان ها شد