مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-19ورزشي

پایان مسابقات قهرمانی وشوو کشور در ملایر


رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: سابقات قهرمانی وشوو کشور در ملایر با انتخاب تیم های برتر مسابقات وشوو قهرمانی کشور به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا سپهری نیا شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی وشوو کشور در ملایر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ووشو کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن سه هزار نفری غدیر ملایر در روزهای پنج شنبه و جمعه 26 و 27 مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به همت هیئت ووشو شهرستان ملایر با همکاری اداره ورزش و جوانان در راستای قهرمان پروری، جذب دیگر جوانان به ورزش اقدام به برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور سبک لوهان چوان برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی ووشو کشور با حضور بیش از 350 ورزشکار در قالب 17 تیم از 17 استان در ملایر و با حضور حسین حضرتی، عضو کمیته فنی فدراسیون و رییس سبک لوهان چوان در دو بخش ساندا (مبارزه) وتالوا (فرم) و در همه رده های سنی برگزار شد که بعد از پایان مسابقات نفرات برتر مشخص شدند.

سپهری نیا تصریح کرد: در این مسابقات بخش ساندا تیم همدان به عنوان تیم اول وتیم های زنجان و مازندران به ترتیب مقام ای دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات قهرمانی وشوو کشور در ملایر

پایان مسابقات قهرمانی وشوو کشور در ملایر