مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-07سياسي

تبادل افکار و اطلاعات، نیاز به قلم پاک خبرنگاران دارد


رییس شورای اسلامی شهر همدان با تبریک فرارسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: تبادل افکار و اطلاع رسانی، نیاز به قلم پاک خبرنگاران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس شورای اسلامی شهر همدان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در پیام تبریک رییس شورای شهر به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آمده است: سوگند به قلم و آنچه می نویسند 17 مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی بهانه ای برای پاسداشت یاد و نام شهدای خبرنگاری است که با سلامت نفس و قلم خود به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزش دو چندان دادند.

خبرنگاران، سنگربانان همیشه بیدار و پرچم دارانی استوار و محکم هستند که نوشته های آنها طلوع حقیقت و بیان دردهای مستضعفان و اقشار محروم و تصویرگر مشکلات و مسائل جامعه است.

امروزه برای تبادل افکار و اطلاع رسانی درست، شفاف و به دور از هر گونه بزرگنمایی، نیاز به قلم پاک خبرنگاران متعهدی است که همواره با روشنگری و صدق گفتار، اخبار درست را به ذهن پویای مردم رسانده و از پخش خبرهای کذب جلوگیری کنند.

فعالان عرصه خبر هنرمندانی بی ادعا هستند که تنها قلم بیانگر هنر والای آنها و روح بزرگ این انسان ها برای کمک به هم نوعان و رفع مشکلات است و بر همگان آشکار است که حرفه خبرنگاری با وجود قلم به دستان دارای ارزش معنوی و الهی معنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل افکار و اطلاعات، نیاز به قلم پاک خبرنگاران دارد

تبادل افکار و اطلاعات، نیاز به قلم پاک خبرنگاران دارد