مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-05سياسي

حضور 150 استاد و دانشجوی جهادی در بخش میربگ جنوبی دلفان


یکی از مهم ترین برنامه های حوزه ی اجتماعی استانداری لرستان، قرارگاه محرومیت زدایی و مصوبات آن است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در راستای برنامه های قرارگاه محرومیت زدایی محقق شد؛  یکی از مهم ترین برنامه های حوزه ی اجتماعی استانداری لرستان، قرارگاه محرومیت زدایی و مصوبات آن است.

قرارگاه محرومیت زدایی استانداری لرستان با دستور اکید استاندار از ابتدای دولت سیزدهم برنامه های خود را در راستای شناسایی و اولویت بندی مناطق محروم در اقصی نقاط استان آغاز کرده است.

شهرستان دلفان، دارای بیشترین تعداد روستا و جمعیت روستایی نسبت به حوزه ی شهری است و در این بین بخش میربگ جنوبی با دارا بودن 13 روستای تابعه یکی از محروم ترین مناطق این شهرستان و استان لرستان می باشد.

سرانجام و پس از دستورات و پیگیری های استاندار لرستان و سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مبنی بر در دستور کار قرار دادن این بخش در برنامه های قرارگاه محرومیت زدایی این منطقه به عنوان منطقه ی هدف اعزامی گروه های جهادی قرار گرفت تا با اعزام 150 نفر از اساتید و دانشجویان جهادی از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خدماتی در حوزه های مختلف به مردم محروم این منطقه ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 150 استاد و دانشجوی جهادی در بخش میربگ جنوبی دلفان

حضور 150 استاد و دانشجوی جهادی در بخش میربگ جنوبی دلفان