مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-04سياسي

جهاددانشگاهی در زمینه حل مشکلات حوزه های مختلف کشور، پای کار است


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی همواره تلاش می کند در زمینه حل مشکلات نظام و کشور عزیزمان در حوزه های مختلف در حد توان علمی خود ورود پیدا کرده و پای کار باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی همواره تلاش می کند در زمینه حل مشکلات نظام و کشور عزیزمان در حوزه های مختلف در حد توان علمی خود ورود پیدا کرده و پای کار باشد.

علی اصغر فاتحی فر، جمعه 13 مردادماه، به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی با ساختار نهاد عمومی غیر دولتی در پی فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی در سال 1359 به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها و اسلامی کردن دانشگاه ها تشکیل شد.

وی گفت: جهاددانشگاهی بعد از سال ها فعالیت در این زمینه با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی دو وظیفه عمده انجام تحقیقات علمی و فعالیت های فرهنگی را در دانشگاه ها و جامعه عهده دار شد.

وی با اشاره به این که جهاددانشگاهی با گذر از فراز و نشیب های بسیار و با کوله باری از تجربه و اجتماع جمعی از بهترین نیروهای انسانی، بلوغ خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در زمینه حل مشکلات حوزه های مختلف کشور، پای کار است

جهاددانشگاهی در زمینه حل مشکلات حوزه های مختلف کشور، پای کار است