مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-10سياسي

شهید شیخ فضل الله نوری مشروطه ای می خواست که مشروعه باشد


شهید شیخ فضل الله نوری با استبداد مخالف بود و مشروطه ای می خواست که مشروعه یعنی درست جمهوری اسلامی باشد، یعنی بصیرت در رهبر بود اما در مردم نبود و مجاهدین با شهادت شیخ فضل الله نوری برای شهادتش کف زدند.

- بصیرت و صبر امام و امت، عامل پیروزی / صبح پیروزی کامل بر استکبار جهانی نزدیک است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در چهل و یکمین یادواره ی 13 شهید روستای نسن شهرستان نور اظهار کرد: خداوند در قرآن دو صفت را برای امام و امت باهم ذکر می کند که اگر دارای این دو صفت باشند کاملا پیروز هستند و تمام تحولات اجتماعی و بحران ها را می توانند مدیریت کرده و دشمنان دین را مایوس کنند.

وی افزود: یکی از این ویژگی ها بصیرت است که خدای بزرگ در آیه 108 سوره مبارکه یوسف خطاب به پیامبرش به آن دستور داده است، بصیرت اگر نباشد یا اینکه امام یا امت هر کدام نداشته باشند راه کج می شود و جامعه موفق نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: شیخ فضل الله نوری بصیرتی داشت که جامعه آن روز آن بصیرت را نداشت، جریان مشروطه خواهی در دوران دیکتاتوری و استبداد حرکت خوبی در مقابل جریان شاه بود اما بیگانگان آن را به بیراهه کشاندند و یک نظام غیردینی سکولار را می خواستند که پشت پرده آن سفارتخانه های روس، انگلیس و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شیخ فضل الله نوری مشروطه ای می خواست که مشروعه باشد

شهید شیخ فضل الله نوری مشروطه ای می خواست که مشروعه باشد