مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-31اقتصادي

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در کرمانشاه از میانگین کشور پایین تر است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانکها در استان پایین تر از میانگین کشور است، خواستار ارائه راهکارهایی از سوی مدیران بانکها برای این موضوع شد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانکها در استان پایین تر از میانگین کشور است، خواستار ارائه راهکارهایی از سوی مدیران بانکها برای این موضوع شد.

محمدطیب صحرایی در نشست شورای هماهنگی بانکهای استان با تاکید بر ضرورت ارتقای رتبه استان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، گفت: بانکها نباید در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فقط به مشتریان کلان توجه کرده و از اقشار نیازمند غفلت کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شورای هماهنگی بانکها برای افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان راهکار ارائه کند، افزود: آمارهای موجود نزدیک به 10 بانک استان نشان می دهد که از میانگین کشور در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه عقب تر هستند، لذا باید بررسی شود چرا میانگین کشور در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از کرمانشاه بالاتر است و راهکارهای آن را جستجو کرد.

صحرایی تاکید کرد: بانکها نباید منابع تسهیلات قرض الحسنه خود را تنها به مشتریان کلان اختصاص دهند، بلکه باید متقاضیان تسهیلات خرد خصوصا گروه های نیازمندتر مانند اقشار تحت پوشش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در کرمانشاه از میانگین کشور پایین تر است

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در کرمانشاه از میانگین کشور پایین تر است