مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-30فرهنگي

جبهه فرهنگی و هنری جریان انقلاب تقویت شود


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بر لزوم تقویت جبهه فرهنگی و هنری جریان انقلاب تأکید کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاسی به رویکرد کلان دولت دو بحث محرومیت زدایی و مردمی سازی را سرلوحه کار خود قرار داده است .

 وی بیان داشت: در بحث مردمی سازی حمایت های وزارت ارشاد به مجموعه های مردمی فعال در این بخش واگذار شده و تحقق این اصل از برنامه های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رمضانی تصریح کرد: با حمایت های مجلس انقلابی و نگاه ویژه نمایندگان شاهد تقویت جریان مردمی در حوزه فرهنگ هستیم .

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بحث محرومیت زدایی و تحقق عدالت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد همگام با دولت، موظف به حمایت از اصحاب فرهنگ در اقصی نقاط کشور هستیم.

.

رمضانی خاطرنشان کرد: بهسازی مراکز فرهنگی و هنری، تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری و رسیدگی به معیشت اصحاب فرهنگ جزو اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه فرهنگی و هنری جریان انقلاب تقویت شود

جبهه فرهنگی و هنری جریان انقلاب تقویت شود