مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-23سياسي

ظرفیت سازی استراتژیک برای تامین مسکن فرهنگیان/ امانتدار اموال فرهنگیان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به  نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، حمیدرضا نجف پور کردی در مراسم تکریم مهندس سید فرزاد نجات نیا مدیرعامل پیشین هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره به اینکه در یک سازمان و به تبع آن در این .

- مدیرعامل صندوق موسسه ذخیره فرهنگیان مهم ترین ماموریت این هلدینگ را ظرفیت سازی استراتژیک برای تامین مسکن فرهنگیان برشمرد و گفت: جلسات گوناگونی با وزارت مسکن داشتیم و اکنون در حوزه عملیاتی و کار اجرایی باید وارد عمل شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به  نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، حمیدرضا نجف پور کردی در مراسم تکریم مهندس سید فرزاد نجات نیا مدیرعامل پیشین هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره به اینکه در یک سازمان و به تبع آن در این موسسه مدیران اجرایی مرکز ثقل هستند، بیان کرد: با این رویکرد در انتصابات مدیران افرادی ذیصلاح را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: پیشبرد کار ها و اقدامات اساسی موسسه باید با هم افزایی و هماهنگی در مجموعه و در چارچوب مسائل سازمانی دنبال می شود.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به لزوم افزایش تلاش ها جهت تحقق ماموریت های موسسه گفت: همه ما بنا بر وظایف سازمانی در قبال جامعه و فرهنگیان همچنین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سازی استراتژیک برای تامین مسکن فرهنگیان/ امانتدار اموال فرهنگیان هستیم

ظرفیت سازی استراتژیک برای تامین مسکن فرهنگیان/ امانتدار اموال فرهنگیان هستیم