مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-01سياسي

تحقیق و تفحص از پردیس های بین الملل دانشگاه ‎های علوم پزشکی


نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره محورهای تحقیق و تفحص از پردیس های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: گزارش هایی از خرید و فروش صندلی ‎های این دانشگاه ها مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار با تشریح محورهای تحقیق و تفحص از پردیس های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی، تصریح کرد: محورهای این تحقیق و تفحص گزارش های واصله از خرید و فروش صندلی ‎های این دانشگاه ، شهریه بالای دریافتی از دانشجویان و هزینه کرد آن و جذب بدون ضابطه دانشجویان پس از فقط یک ترم تحصیل در دانشگاه ‎های سطح پایین خارج از کشور است.

وی با اشاره به بررسی تحقیق و تفحص از پردیس های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: این تحقیق و تفحص در محورهای مختلفی از جمله نحوه پذیرش و بررسی سطح علمی ورودی ها در مقایسه با سایر دانشجویان پذیرفته شده در آزمون سراسری همان منطقه و میزان شهریه دریافتی از دانشجویان داخل و خارج و نحوه هزینه کرد آن است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین دیگر محورهای این تحقیق و تفحص، بررسی امتیازات ویژه برای فرزندان برخی از اقشار و بررسی درصد پذیرش دانشجویان انتقالی که بخشی از تحصیل را در خارج از کشور گذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از پردیس های بین الملل دانشگاه ‎های علوم پزشکی

تحقیق و تفحص از پردیس های بین الملل دانشگاه ‎های علوم پزشکی