مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-10اقتصادي

سنگ اندازی آبفا در برابر ساخت مسکن در ورامین/148 میلیون بدهید


آبفا جنوب شرق استان تهران برای ایجاد شبکه آب در بخشی از بافت شهری ورامین موسوم به « اراضی فرهنگیان» تقاضای 165 میلیارد تومان کرده که پرداخت این مبلغ از توان فرهنگیان خارج است.

- ورامین- آبفا جنوب شرق استان تهران برای ایجاد شبکه آب در بخشی از بافت شهری ورامین موسوم به اراضی فرهنگیان تقاضای 165 میلیارد تومان کرده که پرداخت این مبلغ از توان فرهنگیان خارج است.

- گروه استان ها: اواخر سال 72 بود، که تعاونی مسکن فرهنگیان ورامین، حدود 35 هکتار از اراضی حاشیه گلزار شهدای حسین رضا (ع) را با هدف خانه دار شدن فرهنگیان به قیمت هایی بین یک الی دو میلیون تومان به فرهنگیان واگذار کرد، اما عدم اقدام لازم و شایسته از سوی این تعاونی سبب شد، که حدود 28 سال بگذرد و فرهنگیان چشم انتظار خانه دار شدن بمانند.

اراضی مذکور که با کاربری کشاورزی خریداری شده بود و خارج از بافت شهری ورامین نیز قرار داشت، تا 8 بهمن 1400 نتوانست، آرزوی فرهنگیان که بعضاً تا 40 ماه حقوقشان را برای خرید این زمین ها هزینه کرده بودند، برآورده کند و تا سال 1399 نیز برخی از این اراضی برای زراعت به کشاورزان اجاره داده می شد، اما سال 1399 بود، که حسین کاغذلو، فرماندار وقت ورامین از الحاق اراضی شرکت تعاونی فرهنگیان به شهر خبر داد و اظهار کرد: در جلسه شورای عالی معماری کشور و با تلاش وزیر راه و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی آبفا در برابر ساخت مسکن در ورامین/148 میلیون بدهید

سنگ اندازی آبفا در برابر ساخت مسکن در ورامین/148 میلیون بدهید