مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-04سياسي

حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند


شرکت در انتخابات امری مهم است و انتخاب خوب یا بد نه تنها بر سرنوشت مردم ستم کشیده این شهرستان بلکه بر سرنوشت کشور تأثیر خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام محمد جواد عادل پور ظهر امروز جمعه در خطبه های فریضه سیاسی عبادی نماز جمعه، بر اهمیت انتخابات تاکید و اظهار کرد: انتخابات مهم است و سرنوشت ما به نتیجه انتخابات بستگی دارد و حضور پرشور یک تکلیف است.

وی با یادآور شدن اینکه در قانون جدید انتخابات مرحله پیش ثبت نام وجود دارد، افزود: مرحله پیش ثبت نام فرصت خوبی را برای دستگاه های متولی و ناظر فراهم می کند و فرصتی هم برای مردم است تا با آگاهی بیشتری انتخاب کنند.

امام جمعه خرمشهر، نخبگان را به مشارکت در انتخابات دعوت و بر رعایت تقوا تاکید کرد.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه به مناسبت های پیش رو از روز حقوق بشر اسلامی اشاره کرد و گفت: فردا روز حقوق بشر اسلامی بر اساس کرامت انسانی است که باید کرامت انسانی حفظ شود و احکام الهی قید شده در آموزه های دینی هم در همین راستا است.

وی، آزادی در چهارچوب قانون، اخلاق و ارزش ها و همچنین استقلال تمام بشریت را یکی از مصادیق حفظ کرامت انسانی از منظر اسلام دانست.

امام جمعه خرمشهر به روز شهدای مدافع حرم هم اشاره کرد و گفت: آمادگی خود را اعلام می کنیم تا تمام دارایی خود را در راه حفظ حریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند

حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند