مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-31سياسي

واکنش غربگرایان به فایل صوتی منتشر شده رابرت مالی


یک دیپلمات سابق و از حامیان برجام که طرفدار توافق به هر قیمت بوده، در واکنش به انتشار فایل صوتی رابرت مالی (نماینده معزول آمریکا در امور ایران) گفت: - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: کوروش احمدی در گفت وگو با خبرگزاری ایلنا، اظهار کرد: در فایل صوتی منتشره که من شنیده ام عمده مطالب توسط یک گوینده به زبان فارسی مطرح می شود.

لذا مادامی که ویس اصلی را نشنوم و در مورد تاریخ و محل طرح آن و برخی جزییات دیگر اطلاعی حاصل نکنم نمی توانم قضاوتی در مورد آن بکنم.

به طور کلی باید توجه داشت که اولا سخنان دیپلمات های باتجربه و باسابقه متوجه مخاطبان متعدد و متنوع است از جمله مخاطبانی در داخل کشور که باید حواس شان به آنها نیز باشد.

وی افزود: آنها به علاوه در هر مقطع زمانی ممکن است دست زدن به مانوری را برای منظوری خاص ضروری بیابند گاهی تندروی کنند، گاهی میانه روی کنند.

ثانیا همیشه این امکان وجود دارد که در منازعه جناح های مختلف در داخل کشورها، اقداماتی برای تخریب جناح مقابل و پیشبرد اهداف خاص سیاسی و جناحی صورت گیرد.

ثالثا در این قضیه برجام طرف های منطقه ای متعددی هم فعال هستند و رابرت مالی دشمنان شناخته شده ای نیز دارد که ممکن است دست آنها در کار به اصطلاح افشای این فایل های صوتی نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش غربگرایان به فایل صوتی منتشر شده رابرت مالی

واکنش غربگرایان به فایل صوتی منتشر شده رابرت مالی