مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-23اجتماعي

رتبه بندی باید منجر به ارتقای جایگاه معلم شود


رتبه بندی باید به ارتقای شأن و جایگاه معلمان در جامعه منجر شود بنابراین همه تلاش ها باید بر اجرای کامل این طرح متمرکز شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: رتبه بندی باید به ارتقای شأن و جایگاه معلمان در جامعه منجر شود بنابراین همه تلاش ها باید بر اجرای کامل این طرح متمرکز شود.

مسعود حمیدی نژاد امروز (اول مردادماه) در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان، اظهار کرد: بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد و همه تلاش ها برای اجرای پروژه مهر به کار گرفته می شود بنابراین باید همه امکانات برای بسترسازی آغاز مهر، بسیج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اجرای طرح های کیفیت بخشی آموزشی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان، گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی به عنوان یک طرح پیشرو در حوزه کیفیت بخشی شروع کننده یک حرکت امیدبخش در سطح استان خوزستان بود و برکات فراوانی را در آموزش به همراه آورد و گامی مهم برای تحقق عدالت آموزشی در مدارس استان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اجرای پروژه جامع رتبه بندی معلمان در کشور بزرگترین و اثربخش ترین اقدام دولت بود، خاطرنشان کرد: رتبه بندی باید به ارتقای شأن و جایگاه معلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی باید منجر به ارتقای جایگاه معلم شود

رتبه بندی باید منجر به ارتقای جایگاه معلم شود