مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-30اجتماعي

13 هزار متر مربع زمین در اراضی ملی شهرستان خرامه رفع تصرف شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرامه از آزادسازی و رفع تصرف 13 هزار متر مربع اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: این اراضی در قسمت مشهور به پل تخت واقع در منطقه پناهگاه حیات وحش بختگان توسط یگان حفاظت محیط زیست خرامه رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرامه،  لیلا نبی زاده امروز در این باره به خبرنگاران گفت: با حکم قضایی این اراضی  رفع تصرف شد و نهال های کاشته شده در آن  قلع و قمع گردید.

وی با بیان اینکه تجاوز به عرصه های محیط زیست از سوی سودجویان لطمه و آسیب جدی به این مناطق می زند ادامه داد: محدوده های محیط زیست برای نگهداری و حفاظت از حیات وحش و حفظ گونه های ارزشمند گیاهی و جانوری است و دست اندازی به آن آسیب هایی جبران ناپذیر ایجاد می کند به طوریکه شاهد تغییر در بافت طبیعی و اقلیم منطقه می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرامه  اضافه کرد : محیط زیست و منابع ملی یک سرزمین همان زیربنای توسعه پایدار آن جامعه می باشد و رشد سایر بخش های جامعه به کارکرد صحیح و استفاده درست از این منابع وابسته است.

وی افزود: می توان به خوبی به این نکته پی برد که هرگونه تجاوز به منابع ملی و تخریب محیط زیست باعث آسیب به منابع یک جامعه می شود و آینده اقتصادی آن جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین هرگونه تجاوز به منابع ملی و آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار متر مربع زمین در اراضی ملی شهرستان خرامه رفع تصرف شد

13 هزار متر مربع زمین در اراضی ملی شهرستان خرامه رفع تصرف شد