مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-17پزشكي

1069 پرونده در زنجان برای بیماران مبتلا به سرطان تشکیل شد


سال گذشته یک هزار و 69 پرونده برای بیماران مبتلا به سرطان تشکیل شده که با اقدامات در حوزه پیشگیری برای کاهش آمار مبتلایان به این بیماری تلاش می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر وثوق ظهر پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در موسسه خیریه مهرانه سرطان را مدیریت کنیم و بیماران مبتلا به سرطان بخشی از رسالت های این مجموعه است.

وی فعالیت های خیریه مهرانه را در دنیا بی نظیر خواند و گفت: حمایت مردمی نقطه قوت مهرانه به شمار می رود، دفاتر متخلفی داریم که یک هزار و 370 نفر دفاتر مهرانه را می چرخانند که از این تعداد یک هزار و 300 نفر خیر و 70 نفر کارمند هستند.

مدیرعامل موسسه خیریه مهرانه با اشاره به اینکه در سال 1401 خیران 153 هزار ساعت در مهرانه فعالیت کردند، عنوان کرد: این مجموعه در مدیریت بیمار بی نظیر است و به واسطه کمک خیران، بیمان زنجانی برای خرید دارو هزینه ای پرداخت نمی کنند.

وی با بیان اینکه در مدت 17 سال 11 هزار و 315 پرونده تشکیل شده است، ابراز کرد: سال گذشته یک هزار و 69 پرونده تشکیل شده و با اقدامات حوزه پیشگیری سعی داریم به موضوع کاهش بیماری سرطان جامه عمل بپوشانیم.

وثوق با اشاره به اینکه مهمانسرای تهران به کل کشور خدمات ارائه می دهد، یادآور شد: سال گذشته 10 هزار نفر شب از مهمانسرای تهران استفاده کردند و 115 هزار نفر شب از ابتدای تأسیس در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1069 پرونده در زنجان برای بیماران مبتلا به سرطان تشکیل شد

1069 پرونده در زنجان برای بیماران مبتلا به سرطان تشکیل شد