مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-21اقتصادي

چرا گندم مرغوب گلستان گران تر نیست؟


بنا بر اعلام کارشناسان گندم استان گلستان با کیفیت ترین گندم در سطح کشور است، به همین دلیل کشاورزان گلستانی انتظار دارند محصول تولیدی آن ها با قیمت بالاتری محاسبه شود.

- ایسنا/گلستان بنا بر اعلام کارشناسان گندم استان گلستان با کیفیت ترین گندم در سطح کشور است، به همین دلیل کشاورزان گلستانی انتظار دارند محصول تولیدی آن ها با قیمت بالاتری محاسبه شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان در نشست صمیمانه با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و هیئت تحریریه ایسنا با اشاره به اینکه امسال 53 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان گلستان خریداری شده است، اظهار کرد: کل گندم خریداری شده به ارزش 11هزار و 500 تومان، 6 هزار و 300 میلیارد تومان بوده که تا امروز رقم پرداختی ما به کشاوران 5 هزار و 810 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه استان گلستان از نظر کمیت و میزان تولید گندم، رتبه دوم ایران را دارد و این در حالی است که مساحت آن بسیار کمتر از استان های دارای ظرفیت کشاورزی همچون فارس و خوزستان است، گفت: بنا بر اعلام بسیاری از کارشناسان، استان گلستان از نظر کیفیت گندم تولیدی مقام اول کشور را دارد زیرا گلوتن موجود در محصول آن بیشتر از سایر نقاط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گندم مرغوب گلستان گران تر نیست؟

چرا گندم مرغوب گلستان گران تر نیست؟