مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-02اجتماعي

افزایش 8 درجه ای دمای هوا در گیلان


به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، دمای هوا در گیلان از روز گذشته حدود 8 درجه سلسیوس افزایش پیدا کرده و این وضعیت تا هفته آینده در استان ادامه دارد.

- محمد دادرس در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: دمای هوا در گیلان از روز گذشته به تدریج گرم و شرجی شده و این وضعیت تا هفته آینده در استان ادامه دارد.

  وی با اشاره به اینکه دمای هوا در گیلان بین چهار تا هشت درجه سلسیوس افزایش پیدا کرده، گفت: دمای هوا در اکثر مناطق گیلان در گرمترین ساعت به 34 درجه سلسیوس می رسد و توصیه می شود که گروه های پرخطر جامعه از جمله کودکان، بیماران قلبی و سالمندان در ساعات اوج گرما از ترددهای غیرضروری و حضور در فضاهای باز خودداری کنند.

  مدیرکل هواشناسی گیلان، با اشاره به وضعیت هوای رشت بیان کرد: دمای هوای شهر رشت هم اکنون 32 درجه سلسیوس بوده و رطوبت هوای این شهر نیز 70 درصد است و اسب وونی تالش نیز با 15 درجه سلسیوس در 24 ساعت گذشته خنک ترین شهر استان می باشد.

  دادرس با اشاره به وضعیت دریا برای امروز و روزهای آینده افزود: حداکثر ارتفاع موج دریا برای امروز و فردا حدود 50 سانتی متر است و برای فعالیت های دریانوردی و شنا مناسب می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درجه ای دمای هوا در گیلان

افزایش 8 درجه ای دمای هوا در گیلان