مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-03اقتصادي

خط دوم پردازش سایت پسماند آزادشهر با ظرفیت 250 تن در روز احداث شد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان از خط دوم پردازش سایت پسماند آزادشهر با ظرفیت 250 تن در روز با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن ملک شاهکویی با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند اظهار کرد: رشد روز افزون جمعیت و به طبع آن افزایش تولید مواد زائد، وجود نگرانی های خاص در خصوص کاهش منابع خدادادی و آلوده شدن منابع طبیعی موجود کارشناسان را بر آن داشته است در چند دهه اخیر موضوع بازیافت مواد زائد جامد را در صدر برنامه های دفن زباله قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون راه کارهای متفاوتی در کشورهای مختلف جهت ارتقای کارایی سیستم بازیافت مواد زائد ارائه شده است، افزود: پسماند شامل یک چرخه کامل از وضعیت اداره و برنامه ریزی برای فرهنگ سازی و آموزش برای کاهش تولید پسماند است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان گفت: روش های مختلف ذخیره سازی، تفکیک مناسب در مبدا، جمع آوری برنامه ریزی شده در سطح شهر و انتقال به سایت ها و محل هایی که برای پردازش در نظر گرفته شده و نهایتاً دفع و امحای صحیح و اصولی پسماند است که چرخه کاملی را ایجاد می کند.

وی گفت: در 6 ماه گذشته همه تلاش سازمان مدیریت پسماند بر این استوار بوده که به بهترین نحو از تجربیات و تکنولوژی های نو و منطبق بر حفظ محیط زیست، در حوزه پسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط دوم پردازش سایت پسماند آزادشهر با ظرفیت 250 تن در روز احداث شد

خط دوم پردازش سایت پسماند آزادشهر با ظرفیت 250 تن در روز احداث شد