مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-12فرهنگي

شهرستان اوز و شهر صدرا در چندقدمی پایتختی کتاب ایران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: خوشبختانه بعد از مدت زمان دقیق و کارشناسانه در تاریخ پانزدهم مرداد ماه جاری نتیجه انتخاب پایتخت ایران مشخص و دو نماینده انتخابی فارس یعنی شهر « اوز » و شهر « صدرا » توانستند از میان 105 شهر جزء 12 شهر برگزیده باشند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:خوشبختانه بعد از مدت زمان دقیق و کارشناسانه در تاریخ پانزدهم مرداد ماه جاری نتیجه انتخاب پایتخت ایران مشخص و دو نماینده انتخابی فارس یعنی شهر اوز و شهر صدرا توانستند از میان 105 شهر جزء 12 شهر برگزیده باشند که شهر اوز با کسب امتیاز 50 در صدر جدول و شهر صدرا با کسب امتیاز 32 در مقام 7 جدول شهرهای برگزیده می باشند .

غلامرضا خوش اقبال، نیز در ادامه اعلام داشت: پایتخت کتاب ایران یک رویداد ملی ترویج کتابخوانی است که متوجه به کارنامه و برنامه ­های شهرهایی است که ضمن برخورداری از پیشینه ­های درخشان فرهنگی و اهتمام به تقویت زمینه­ های توجه به کتاب، با شرکت در این رویداد نسبت به ارائه برنامه­ های خلاقانه و اثرگذار برای رونق کتابخوانی اقدام نمودند.

وی افزود: طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران چند سالی است با توان خود مسیر کتاب و کتابخوانی و ترغیب مروجان این حوزه را درگیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان اوز و شهر صدرا در چندقدمی پایتختی کتاب ایران

شهرستان اوز و شهر صدرا در چندقدمی پایتختی کتاب ایران