مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-01فرهنگي

راهیابی 12 اثر از هنرمندان یزد به مرحله نیمه نهایی جشنواره فیروزه


دبیر هشتمین جشنواره فیروزه استان یزد گفت: با پایان داوری آثار رسیده به هشتمین دوره جایزه فرهنگی فیروزه، 12 اثر تولیدی از هنرمندان استان موفق به راه یابی به مرحله نیمه نهایی این رویداد ملی شدند.

- راهیابی 12 اثر از هنرمندان یزد به مرحله نیمه نهایی "جشنواره فیروزه " ایسنا/یزد دبیر هشتمین "جشنواره فیروزه" استان یزد گفت: با پایان داوری آثار رسیده به هشتمین دوره جایزه فرهنگی فیروزه، 12 اثر تولیدی از هنرمندان استان موفق به راه یابی به مرحله نیمه نهایی این رویداد ملی شدند.

الهه افسریه در این باره گفت: 12 اثر راه یافته به نیمه نهایی در حوزه های عروسک، هدایای فرهنگی و بازی و اسباب بازی می باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به ثبت و ارسال 40 اثر در سامانه پلتزار، تعداد 12 اثر از استان یزد به مرحله نیمه نهایی راه یافته اند و این آثار پس از داوری نهایی در نمایشگاه جانبی جشنواره فیروزه در کنار آثار هنرمندان سایر استان ها در 14 مرداد ارائه خواهد شد.

طبق اعلام دبیرخانه مرکزی، اختتامیه این جشنواره در 18 مرداد ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل استان ها در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛ ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 12 اثر از هنرمندان یزد به مرحله نیمه نهایی جشنواره فیروزه

راهیابی 12 اثر از هنرمندان یزد به مرحله نیمه نهایی جشنواره فیروزه