مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-22سياسي

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به همراه پاکسازی طبیعت در گلستان شهر بجنورد


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده روی خانوادگی به همراه پاکسازی طبیعت در گلستان شهر بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده روی خانوادگی به همراه پاکسازی طبیعت در گلستان شهر بجنورد خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این پیاده روی همگانی جمعه 3 شهریور از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از محل خانه فرهنگ گلستان شهر بجنورد آغاز می شود.

وی ادامه داد: این پیاده روی با حضور گروه های مختلف مردمی برگزار می شود و در آن 2 کیلومتر از اراضی و طبیعت گلستان شهر پاکسازی خواهد شد.

وی با اشاره به تجربه موفق اجرای این قبیل برنامه ها، گفت: در برنامه های مشابه گذشته، استقبال مناسبی صورت گرفت و توانستیم با بهره گیری از ظرفیت مردمی و گروه های مختلف محیط زیستی، آلودگی طبیعت را کاهش دهیم.

موفق با تاکید بر اینکه افزایش شور و نشاط جامعه یکی از اولویت های اصلی این سازمان است، اضافه کرد: پایان این همایش پیاده روی با قرعه کشی همراه خواهد بود و تلاش کرده ایم تا برنامه ای مفرح برای خانواده ها تدارک ببینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گلستان شهر بجنورد حدود 34 هزار نفر جمعیت دارد و فاز نخست آن، سال 1397 تحویل شهرداری مرکز استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به همراه پاکسازی طبیعت در گلستان شهر بجنورد

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به همراه پاکسازی طبیعت در گلستان شهر بجنورد