مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:312023-08-22اقتصادي

سایت تیراندازی شرق استان در پردیس احداث می شود


امروز اقتدار بانکی را در مقابل دولت می بینیم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: زمانیکه که با دریافت مصوبات به بانک ها نامه میزنیم تا وام ازدواج برای 240 هزار زوج را پرداخت کنند و یا 150 میلیارد تومان در اختیار باشگاه داران خصوصی قرار بدهند، اقدامی نمیکنند، زیرا امروز اقتدار بانکی در مقابل دولت قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شب گذشته در نشست صمیمی که با حضور مدیران ارشد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، فرماندار، روسای هیات ورزشی، ورزشکاران شهرستان پردیس در سالن اجتماعات فرمانداری پردیس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام صفر و شب شهادت حضرت رقیه(س) با اشاره به سخنان روسای هیات ورزشی و ورزشکاران، اظهار کرد: برخی روسای هیات عمر خود را برای خدمت به خلق و با محوریت ورزش سرمایه گذاری کردند و شاگردان بسیاری از بستر عشق به ورزش به کشور معرفی شدند.

وی گفت: حضور شما ورزشکاران و روسای هیات ها که دغدغه حوزه ورزش را دارید برای ورزش ارزشمند است و امشب چکیده ورزش شهرستان پردیس در این سالن جمع شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: هیات ورزشی 15 هزار نفر را سازماندهی کرده و بیمه ورزشی برایشان صادر شده و حدود 12 هزار نفر نیز بیمه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت تیراندازی شرق استان در پردیس احداث می شود

سایت تیراندازی شرق استان در پردیس احداث می شود