مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 20:052023-07-26اقتصادي

افزایش 33 درصدی صادرات کالا از گلستان


مدیرکل گمرکات گلستان با اشاره به افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی از گلستان گفت: این میزان صادرات به لحاظ وزنی 33 درصد و به لحاظ ارزش دلاری 28 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل گمرکات گلستان با اشاره به افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی از گلستان گفت: این میزان صادرات به لحاظ وزنی 33 درصد و به لحاظ ارزش دلاری 28 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

مدیرکل گمرکات گلستان عصر چهارشنبه 4 تیرماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران از صادرات افزون بر 161 هزار تُن انواع کالای غیرنفتی از مبادی گمرکی این استان به ارزش 86 میلیون و 580 هزار و 72 دلار طی چهار ماه گذشته خبر داد.

وی با اشاره به رشد صادرات از مرزهای گلستان بیان کرد: این میزان صادرات به لحاظ وزنی 33 درصد و به لحاظ ارزش دلاری 28 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.

شهریار شهریاری افزود: تخم مرغ، پنیر، پلی استایرن، انواع لوله پروفیل و آهنی، خوراک آماده آبزیان، ورق نئوپان، نایلون، قطعات سوله، خرما، کامپاند، پُلی اتیلن، پلی استایرن، لوله و پروفیل، تخم مرغ، خرما، نئوپان، ید، میله های آهن و روکش سیم و کابل از کالاهای عمده صادراتی گلستان در این مدت بوده است.

مدیرکل گمرکات گلستان با بیان اینکه کالاهای غیرنفتی گلستان در چهار ماه گذشته به 19 کشور جهان صادر شده است، اضافه کرد: بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 33 درصدی صادرات کالا از گلستان

افزایش 33 درصدی صادرات کالا از گلستان