مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-21سياسي

کفیل: وظیفه بسیج کارمندان تحقق دولت اسلامی است


امروز وظیفه بسیج کارمندان و اقشار 20 گانه بسیج کمک به تحقق دولت اسلامی است و باید بتوانیم از نظام جمهوری اسلامی صیانت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یادواره شهدای شاخص دولت 1402 و گرامیداشت روز کارمند، صبح امروز 30 مردادماه، با تلاش بسیج ادارات و کارمندان دولت و همت مرکز مقاومت بسیج وزارت راه، مسکن و شهرسازی در محل سالن پاکدامن این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حمید مردانیان، مشاور امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی و دبیر یادواره شهدای شاخص دولت گفت: بنابر تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از راه های زنده نگه داشتن جهاد تبیین، برگزاری یادواره ها و حضور در میدان است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با اشاره به اینکه 90 درصد جریان رسانه دست دشمن است، افزود: حضور در میدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا می تواند راهکاری برای جهاد تبیین باشد که بر حفظ آن اهتمام داریم.

تأکید بر نقش آفرینی بسیج ادارات و کارمندان در کمک به تحقق دولت اسلامی در ادامه مراسم فضل الله کفیل رییس پایگاه بسیج ادارات، برگزاری یادواره شهدا را همزمان با سالگرد 2 کارگزار نمونه شهیدان رجایی و باهنر، زمان بندی مناسبی دانست و گفت: شهیدان رجایی و باهنر با حکمرانی در دولت اسلامی به ما آموختند که راه آن ها را باید زنده نگه داریم و حرکت آن ها راه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفیل: وظیفه بسیج کارمندان تحقق دولت اسلامی است

کفیل: وظیفه بسیج کارمندان تحقق دولت اسلامی است